dark vibe

Dark, it's the best vibe

dark vibe

Dark, it's the best vibe

معرفی...

های گایز:) 

اینجا یه وبلاگ برای کسایی هست که به وایب دارک علاقه مندن. اول یه بیوگرافی کوتاه از خودم بدم:

منو به اسم لونا بشناسین.

14 سالمه.

تایپم:istj

رنگ مورد علاقم: خاکستری کمرنگ_مشکی

فن گروه های: توایس، استری کیدز، تی اکس تی، وان آس، ایتیز، بلک پینک، انهایپین، بی تی اس، ایتزی، اورگلو و فن سولوئیست کیم ووجینم.

آدرس کانال نماشام (برای کیپاپرا): Hwang<3

 

اینجا ممکنه یه وقتایی از mbti هم یه چیزایی بزارم... همین دیگه، تموم شد.

امیدوارم وبم رو دوست داشته باشید:)

 

  • luna mt

نظرات  (۳)

سلام 

بسیار زیبا 

موفق باشید 

پاسخ:
متشکرم
  • 𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒖𝒓𝒊
  •  

    های

    یوری ام چوی یوری

    از اشنایی باهات خوشبختم

    من عاشق استایل دارکم

    رنگ مورد علاقه : بنفش (تقریبا نزدیک به یاسی) و مشکی

    تایپم:Entp

    13 سالمه

    فن کلی گروه هستم

    اولین گروهی که فنش شدم استری کیدز بود 

    دومی بی تی اش

    و بعد ترژر

    وبعدش وان اس

    بعدش سونتین

    بعدش انهایپن

    و بعدش ایتزی

    و بعدش کیپلر

    بعدش لسرافیم و...

    انقدر زیادن که نگم

    ادرس کانال نماشام:https://www.namasha.com/channel7158380749

    خیلی عاشق والپیپر هایی شدم که گذاشتی

    :))

    پاسخ:
    سلام
    خوشبختم یوری شی :)
    اووووووو entp ها خیلی خفنن دمت گرم 
    عهههه تو هم تومون و استیی؟؟ واهای خیلی خوشحال شدم :)
    دنبالت کردم خوشحال میشم توهم دنبالم کنی :)
    ممنونممممم وقت کنم بیشتر هم میزارم =)

  • 𝑪𝒉𝒐𝒊 𝒀𝒖𝒓𝒊
  • های

    منم خوشبختم:))

    مرسی 

    اره خیلی خفنن 

    من قبل از اینکه دنبالم کنی دنبالت کردم:)))

    امم بخشید مثل اینکه یه پیامم دوبار فرستاده شده اگه مشکلی نیست میتونی حذفش کنی اخه من نمیتونم
     

    بای کیوتی

     

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی